Ben bebek kırkındayken sünnet ettirmek istemiştim pandemiye denk geldi yaptırmadım sonra bebeğim 5 aylık oldu eşimin ailesinin tanıdığı varmış ailecek babadan oğula yıllardır bu işi yapan ona götürdük ben sünnet etmem sorun olabilir dedi ben de sinirlendim bir günlük bebeği ediyorlar niye yapmıyosun kardeşim dedim abla benim yapmak işime gelir paramı alıyorum sonuçta ama bakın pipisi gömülü kesersek deriyi, pipi içeri kaçar dedi bir yaşına kadar bekle kendinde ara ara elinle kontrol et ne kadar çıkmış diye ona göre getir dedi sonra arabaya bindik bu defa çok bilmiş kaynanam bir tanıdığımız böyle küçükken sünnet oldu sonra çıkmadı gidip sünnetçiyi vurdular dedi ardından da ekliyor yıllar sonra bir kızı oldu diye ( çıkmadıysa nasıl çocuğu oldu diyemedim tabi onun her şey hakkında hazır bir yorumu bildiği olay vardır :/ ) bebeğim 6 aylık hala pipisi aynı gömülü ne zaman düzelirse öyle sünnet ettireceğim