Sumeyyeakmannn benim oğlumun da öyle, gömük kaldı. 4 ay 9 günlükken sünnet ettirdik. Sünnet ettirmeden önce 2 tane çocuk cerrahı ayrı ayrı kontrol etmişti, ikisi de sünnetten sonra gömülecek demedi, biz de nereden bilelim acemiyiz.. Sünnetten sonra pipi gitti! Yapan doktor “kasık bölgesi yağlı olduğu için içine gömülüyor, büyüdükçe çıkacak, ara ara masaj yapın yapışmasın” dedi. Şu an 8 ay 23 günlük, bi tık daha çıktı. 1.5-2 yaşında tamamen çıkarmış. Yazlık komşumuzun bebeğinin de gömülüydü pipisi. Hatta sünnet eden doktor bi sürü fotoğraf gösterdi, “süt bebeklerinde çok karşılaştığımız bi şey” dedi. İlk zamanlar çok sinirliydim ama artık daha rahatım. Büyüdükçe çıkacak yani, korkma😀