Tam su an da bh postu acacaltım. 15,gunluk iken sünnet oldu, su am 11. Aya gırıcez hala gömuk. Her gun yıkıyorum ve derıyı ıtıp temizliyorum. Sünnet eden cerrah umursamadı olur dedı gectı ama 10 ay geçtı hala tık yok bizde. Her yorumu okudum bellı kı daha da bekleyeceğim. Oglan da kılolu kasıkları etlı yanı ondan dıyıp gecıyorum🤷♀️