elifinannesi12 herkes bana yenidoğan en kolayı dedi ama bence değil, çünkü ben bebek hakkında hiçbir şey bilmiyordum anne bebek alışma süreci oluyor, bir anda uykusuzluk yorgunluk bir bebeğin sorumluluğu 2 saate bir uyanıp emzirmek. İlk aylar benim için zordu, ama her ayın zorluğu farklı bence. Mesela şuan 4 .5 aylık her gün huy değişiyor.
Dişleri çıkmadan huzursuzluğu başlıyor zaten şuanda başladı mesela, diş çıkarma sürecine çok zor diyorlar. Her ay atak haftası zaten 🥲
Ama benim bebeğim neredeyse hiç uykusuzluk yaşamadı, yani neyden kaynaklı bilmiyorum belki bebekten bebeğe değisir gece gündüz kavramı oluşması için sabahları hep ışıkta seste uyudu, yani aman karanlık olsun aman ışık olmasın demedim. Gece uykusuna geçerken de mutlaka ışık kapalı sessiz oldu, belki bunun etkisi olmuştur ama bizde bazen uykusuzluk yaşıyoruz. Gece 3de uyanıp gülüyor 1 saat oturuyor mesela naparsan yap uyumuyor. Ara ara oluyor zamanla düzelir diye düşünüyorum