Benim bir kızım var 5 yaşında küçüğümde daha 14 aylık , her zamanın keyfini çıkart , 5 yasındaki kızımın dün süt dişi çıktı ve büyüdü ilk adım gbi birşey … Büyüyorlar şimdi zaman gözümün önünden geçiyor(kızımla alakalı) o kadar diş sancıları kabızlık mızmızlık koliklik heeeererşşeeeeyyy bir anı iyisi ve kötüsüyle herşeye yetemiyoruz biz bir insanız mükemmel değiliz , ama tabi büyüdükçe bir tık daha iyi oluyor içini rahat tut 🙂🙂🙂