elifinannesi12 benim oğlum da hep ağlıyordu kolikti 3. Aydan sonra biraz düzelmeye başlamıştı tam düzeldi derken 4. Ay atağı geldi çok zor geçti meme reddi, uyumama, saysam bitmez 5 ve 6 rahat geçti sadece 7. 8. Ayda dişler geldi dişlerle birlikte kulak ağrısı Allahım o kadar zordu ki ama rabbim bi şekilde sabrını veriyor. 9 aylık asla yerinde durmak istemiyor çok memnuniyetsiz 😂😂 düşününce yeni doğan zorluğu neymişki diyorum sadece şimdi alıştığımız için bazı şeyler daha kolay geliyor 🤷🏻♀️