ElSa52 bezden oldugunu ark söyledi doğdugundan beri vardı bi dönem değiştirmiştik o zaman geçti ben ilkte yenidoğan döküntüsü sanmıştım geçti artık diye düşündüm sonra yeniden prima aldık ufak ufak çıkmaya başladı pıtır pıtır sonra çoğaldı çok kötü kurudu çok fena oldu yüzü ve eklem yerleri. Doktor bebek egzaması dedi şampuanlarını deterjanlarını değiştirtti ama onunla bi ilgisi yokmuş meğer