Merhaba kızlar 👋
4 aylık kızım egzama oldu. Tüm vücutunu sardı çare bulamadık. Özel bir doktora başvurduk son çare olarak. Hipp combiotic kullanıyorduk ve anne sütü. Şimdi özel raporlu mama verdi bebelac pepti junior diye, banada süt ve süt ürünlerini yasakladı. Bir hafta sorna Cilt testi yapılacak inşallah düzelir kızlar. Böyle bir durum yaşayan varmı acaba ?