ElSa52 merhaba oğlum 9 aylık
4 aylıkken oldu önce isilik gibi sonra iyice göğüs kısmına yayıldı ( biraz uzun yazicam galiba ) hatta yüzü falan da kırmızı kırmızı benekler oldu egzama olmuştu
Sonra enfeksiyon kapmış dediler sonra fazla isilik dediler yazın olmuştu , çıkan izler kırmızı ve büyüktü sönüp sönüp çıkıyordu kasiyordu sürekli kremlerle yatıştırıyorduk hatta bi ara uyuz bile dediler en sonunda biyopsi yaptırdık yaralardan bi parça aldirarak, sonuç olarak mastasitoz hastası çıktı aşırı alerjik atopik cilt herseye vücudu tepki gösteren bi bebek oldu şuan eskisi kadar yok bazen çıkıp sonuyorlar doğal zeytinyağlı şampuan kullanın her banyodan sonra nemlendirin