hhacerozer 1morportakal öyle de mesela ben pilavı çeliktede yapıyorum çok güzel oluyo iyi bi çelik tencere oldu mu hepsini güzel yapıyo
G4mze O1gencanne ben biodiamond almıştım iğrenç 🤢 bir senede hepsi çizildi sökldü karacanın hiçbişeyi iyi değil aklı olan ordan almaz. Onları değişime gönderdim sıfırladılar garantisi var diye anneme verdim. Şuan neoflam seti kullanıyorum bej ve tefalin tava tencereleri müko kesinlikle onları öneriyorum. Neoflam zaten okadar güzel ki 💕
Gryffindor Karacadan bir şey almamak en iyisi bence. Granit olarak Taç markası çok iyi diye biliyorum annemden. Korkmaz da alabilirsiniz. Ama illa karaca olsun diyorsanız diamond çok daha şık bence👍🏻
watermelonlove O1gencanne karacadan aldım tencerelerimi asla önermiyorum dışları hep soyuldu 3 senelik evliyim söylediğiniz ürünler hakkında bilgim yok ama karaca bence iyi değil 😏
pogacayanakk Tüm çeyizini karacadan aldım hepsinden de gayet memnunum bio diamond kullanıyorum tek sıkıntılısı makinaya atınca dibindeki o parlaklık gidiyor
O1gencanne pogacayanakk makineye atmıcm.demir kaşık kullanmıcm.☺️ıns bısey olmaz kapağı patladı demişler de pilavvyaptm bısı olmadı.soğuk ortamdan dırek sıcak tencereye koyduysalar ondanmı acaba patladı.
Sebnem9 O1gencanne Karaca tencere mi asla. Ben evlenirken almıştım yani 3,5 yıl önce ve berbat. Hepsi çöp.
O1gencanne gamze1108 kalkma oldu bozuldu kapak patladı dıyenler var.siz nezamandr kullanıoznz memnun musnz bıo dımond aldm ama yorumları yenı gordm cok kısı alma demıs.🥺🥺
gamze1108 O1gencanne yok bende hiç bir sorun olmadı 2 senedir kullanıyorum kullanıma bağlı bence biraz
Busraata O1gencanne bio dimonddan çok memnunum seti var bende sadece onu kullaniyorum diyebilirim, diger tencereleri berbat ötesi.
pogacayanakk O1gencanne hiç bilmiyorum ki benim hem Çelik hem granit takımım Karaca sürekli de onları kullanıyorum hiçbirinde bir sıkıntı olmadı. İnşallah sizinkinde de bir sıkıntı olmaz
Sevdapl O1gencanne Karaca pişmanlıktır. Kaliteli bir ürününü görmedim daha. Bio granitlerim soyulmaya başladı metal kaşık kullanmamama rağmen. Kardeşimin süpürgesi karaca bozuldu. Çaycı aldı, bozuldu, elinde kaldı değişim bile yapmadılar.
O1gencanne Sevdapl ardanın mutfagınu actm arda da bıo dımond kullanıo yanlş hatırlamıosam master chefte de bıo dımond kullanılıo kotu olsa dayanıksz olsa neden tercıh edılıyor..?