Ben de 2 hafta önce çok araştırdım tencere işini. Karaca ile ilgili hep kötü yorumlar var, hatta videolar var. O yüzden vazgeçtim.
Jumbo stone sipariş verdim, onla ilgili de siyah leke akıyor, tencere içinde yemek lekesi kalıyor demişler. Fiyatı da baya pahalıydı sorun yaşamak istemedim onu da iptal ettim.
Forumda daha önce biri oms markasını baya övmüş, alışveriş sitelerindeki yorumlara da baktım kötü bişey yazan yoktu o yüzden ben “oms küre” modelini aldım.
Şuana kadar kullanmadım henüz, zira tefal 6x tava seti de almıştım. Muhteşem bir tava seti tavsiye ederim. Herşeyi tavada veya airfryerda yapıyorum şuan ama tencereler iyi gibi görünüyor. Bu oms markasını da araştırabilirsiniz. Fiyatları aşağı yukarı karaca ile aynı.