Elfthkn ay ben de blender seti aldım mikser robot olanları var ya üçlü set halinde satılan blender kısmının bıçak kısmı koptu 5 aylık evliydim o zaman ve hiçbir şekilde karşılamadılar ve nasıl koptuğunu da anlayamadım zaten bildiğiniz Çubuk kısmından çıkıp silikonu falan sökülmüştü çıkmıştı oradan o kadar adi bir malzemeymiş ki meğerse tutmuyormuş çorba çırptıktan sonra sıcaktan eriyormuş lanet gitsin. Onun değişimi için yani Çubuk blenderın değişimi için benden 280 lira para istediler iki sene önce İstanbul’a ana merkeze gönderdiğimde, lanet olsun karacaya bu kadar ürünün arkasında durmayan bir firma görmedim hayatımda. İki sene önce en lüks Çubuk blender’ı ben 280 liraya alırdım