Hellomoto bu şekilde düşünüyorsanız maalesef sahiplenmemelisiniz. Kedi bakımı 1 de köpek 5tir. Kedi 1 ilgi istiyorsa köpek 10 ilgi ister. Köpekler daha nazlıdır. Kedi veya köpek farketmez çok sevip evlat gibi benimsenmedikten sonra bakımı eziyet gibi gelir. Kızınız mutlu olsun diye bu toplara girerseniz elinizde mutsuz 3 kişi kalır. Köpek geldi ve uğraşamıyorum diye siz, köpeği evden göndermek isteyeceğiniz için kızınız, aile benimsediği kişiler kendini gönderdiği için köpek. Bence şuan için hazır değilsiniz 😊