Hellomoto benim tavsiyem çocuğunuz istiyor diye almayın, yani çocuk onlar daha dışarda sevebilir başkasının köpeğini sevebilir ama kıskanabilir mesela, istemeden canını yakabilir, veya bebeğinizden köpeğe zaman bulabilecek misiniz sabah aksam gezdirmeniz gerek taranması banyosu aşıları onun da hastalığı olacak.
Ama güzel tarafları da çok eğer bunları hallederiz sorun değil diyorsanız, annemlerin köpeği var yani benimde köpeğim sayilir eşim gece işinde bebeğimle orda sık kalırız bebeğim 4 aylık bu arada, köpeğin hareketlerine gülüyor heyecanlanıyor bende küçüklükten beri çok severim en yakın dostum da en zararsız olan da köpektir benim için 🥲🧡 ama mesela şuna çok kızıyorum sizden için demiyorum bir tanıdığımız çocuğu 5 6 yaşlarında sanırım tavşan istiyor diye tavşan aldı, öldü tekrar aldı ve 4 5 kere tavşan aldılar. Küçük çocuk bilemiyor sıkıyor tüyünü çekiyor başka yiyecekler veriyor. Yaani güzel tarafı da var ama zor 🙂 mesela köpekler çok zeki anlıyorlar onların da kıskanma duygusu var (zarar verme boyutunda değil) yani benim düşüncelerim bunlaar tabi karar sizin