Hellomoto sorumluluğu oldukça fazla oluyor. 9 yaşında bir köpeğim var oğlum da 1,5 yasında çok iyi anlaşıyorlar anlaşmasına ama hergün ev süpürüp silmek gerekiyor, sürekli gözetimde tutmak lazım biri bebek biri köpek yalnız bırakmaya gelmiyor.Tuvalet eğitimi süreci sizi zorlayabilir çünkü sık sık temizlik şart.. çocuğunuz istiyor diye bu yola girmeyin bence çünkü çoğu işi siz yapıcaksınız iyi düşünün derim. Sonra ortalık heves uğruna alınıp 3-5 ay sonra bırakılan hayvanlarla doluyor ona da yazık olmasın.