birkizannesi-35 Geçen gün düzce depremi olmadan bir gün önce böyle bir post açılmıştı. Birisi depremden çok korktuğunu yazmıştı ve ertesi gün tesadüfen deprem oldu. Ben de aynı şekilde deprem, sel ve yangın fobim var hem de çok ileri derecede yani. Kızım olduktan sonra arttı bu bende. Kabuslar görüyorum surekli sel deprem kabusları çok korkuyorum heleki deprem olursa kızıma bişey olacak korkusu çok..