ipekkizinanasi Kedi… o tüyleri bacağıma ansızın değecek, o her yerden geçen vücudu bana dokunacak diye ödüm kopuyor. Uzaktan çok tatlı geliyorlar ama bir türlü aşamadım bu korkumu 🥴
sihirbakani birkizannesi-35 evet pandemi zamanı muğlada görenler de olmuş ne üzücü ki Muğla’da denize giriyorum hep
Noname21 birkizannesi-35 karanlık denizden hoslanmiyorum. Bir suru fobim vardi istemeden hepsini yenmisim. Trenlerin olduğu yerdeki üst gecitten gecemzdim yendim. Karanlıktan korkardım yendim . Kedi fobim vardi aşırı yendim artik korkmuyorum sadece sevmiyorum artik