gamgun ek gıda konusunda hiç bilgim yok. Daha 6.aya vakit var diye hiç araştırmadım açıkçası. Böyle ani olunca ben de erteliyorum hala zaten. İnşallah şu enfeksiyon bi geçsin dediğin gibi o zaman belki düzelir. Ama emmiyor hiç nerdeyse iki fırt çekip çekip bırakıyor. Bezi de çok almıyorum aldığımda da dolu olmuyor öyle aç yani huzursuzluğu da ondan muhtemelen o yüzden ek gıda değilse bile formül süt olabilir çünkü aç kalmasını da istemiyorum. Bu ikinci doktor aynı şeyi söyleyen .