Deryaaaaaaaq1 sehnaz3466 özellikle tükettiğim bişey yok ama yumurta yemeyi çok seviyorum her sabah mutlaka yiyorum
sehnaz3466 Deryaaaaaaaq1 kızarmış mı haşlama mı bende tüketiyorum her sabah ikisinden biri oluyor genelde dikkat etmiyorum
zeyzehk aysenururas0407 benm bebeğimde şuan 4 aylık bende geçen elma püresi verdim okdr sevdi ki hep devamını istedi ben veremedim geri korktum 😅 kaşığı görünce hemen çırpınıyor vericem sanıyor iştahlı bi bebek emmesi de güzel kilosuda normal ama işte
zeyzehk Merve0653 AA bende merak ettiğim konu buydu arada çay kaşığının ucuyla veriyprum hani farklı tatlarda olduğunu bilsin diye cünkü 6. Ayda hemen almamak için ısrarcı olabiliyorlar