ruveydaensar bnce cok yanls..ek gida icin 6 ay tamamlnmali..bebegnzn midesi bagrsagi henuz hazr degil..ilk 6 ay anne sutu ya da formul sut verileblr..bnce baska bi dr da gorsun..ayrica idrar yolu enfksyonu zaten istahszlk icn bi nedendr bi gecsin sonra yine bi doktra gotrup karar vern bnce..yine de anne szsnz tabi..hele meyveyle faln da asla baslmyin ek gidaya ..sonra sebze vs yemesi cok zor olur