Esramtd1 korkmayın bisey yok kızımla aynı lekesi önemli olan buyumemesi ve yayılmaması netteki seyleri okuyup moralinizi bozmayın tabi ama mutlaka uzmana gösterin. Benim kızımın kafasından ultrason istemişti bakıldı herşeyi normaldi o nette yazan gibi bende sormuştum bana gülmüştü doktor ona bakarsan hepimiz kanseriz vs gibi ve nette yazsn bu tip hastalıklarda çocuklar genelde sara gibi nöbetler geçiriyormuş korkmayın..