tucexxx Yani tam hatırlamıyorum. Önce böyle sanki orda derisi kalmış gibi hani kese yaparizda, ölü deri kalkar ya onun gibi kalkıyordu. Döküntü gibi benek benek oluyordu. Banyo yaparken kalkıyordu. İlk kaş ve alında başladı sonra yanak ve omuzlara kadar gitti. Baya artmışti. Eşimde egzama var doktor ondan olabilir demişti. Bir krem verdi sürdükten sonra kendiliğinden geçmişti. Bende int araştırdığımda çok korkmuştum