Minigim24 kızım yaklaşık 10.5 aylıktı bizim odadan çıkarıp kendi odasında yatırmaya başlayalı. bizde süreç farklı ilerledi aslında ben hep 1 yaşından sonra ayırır oda yaparım diyordum misafir odam vardı bazalı dolaplı gelen yatıyordu. orası kızımın olacaktı ama ayırmaya kıyamadım. ağustosta işe başladım kızıma kayınvalidem baktı bizim evimizde gün içi ben yokken odamıza girilsin istemedim park yatağı misafir odasına kurduk yaklaşık 1 ay geceleri bizde kızımızla o odada uyuduk odaya alışsın diye. sonra tüm mobilyaları sattık baştan sona kızımıza oda yaptık mobilyalar satıldığı akşam tek başına uyudu. normalde de uyku eğitimi aldık sorunsuz uyurdu ama arada geceleri mızırdanır emziğini bulamaz bizde uyanırdık kendi odasına geçtiğinde kesintisiz uyumaya başladı emziği düşsede kendisi aldı devam etti bizimde uykumuz bölünmedi. şimdi 14 aylık hadi odana diyorum koşarak gidiyor. naçizane tavsiyem önce gündüzleri odasında vakit geçirin alışsın odaya benimsesin sonra geceleri yatmaya başlasın bikaç gün sizde yatın orada bizim gibi ya eşinizle beraber yada sırayla daha sonrada onu yalnız uyumaya bırakın. telsiz aldım işimi güzelde görüyor . bizim sürecimiz böyleydi umarım sizde kolayca atlatırsınız