Minigim24 Birannebirfurki Bizimde aramızdayken falan çok iyi uyuyor, ama tekken yatakta dönme sesime bile uyanıyor 🤦🏻♀️ Sanırım burdan aldığım öneriler tecrübelerle bu geceden itibaren ayıracağım 😂🤭
Minigim24 fzehraaltay Maşallah, bebekler daha alışıyorlar hemencecik ama işte anne yüreği, ne kadar sürdü alışması falan çok ağladımı sizi görmeyince benimki uyanınca direk kafasını kaldırıp bana bakıyor sırtım dönükse bile ağlıyor mesela
fzehraaltay Minigim24 yani ilk 3-4 gün sık sık uyandı tabi hemen yanına gittim ama kucağıma alınca sıkı sıkı tutuyordu beni sonra yatırırken hep anlattım yavaş yavaş alıştı artık ağlamadan ses vermeye başladı
Elifdm Minigim24 Şuan 5 aylık 4 aylık olduğunda odasında yatmaya başladık o beşiğinde ben yerde yattım 2 gafta boyunca 2 haftadırda tek başına odasında uyuyor gök dese duyuyoruz eşimde bende gece 1 kere anca uyanıyor doktorun gece uyandırmamamı söylemişti 40ı çıktıktan sonra sanırım o sebepten uyanmıyor. Odasına geçirme sebebim anne yanı beşiğimiz küçüktü artık kollarını rahat hareket ettiremiyordu.
benaslindayohum Minigim24 olmaz mıı dişler çıkacağı zaman tabi her bebek öyle olmaz ama kızımın ateşi 39ları görür sümükleri akar sürekli tıkanıp uyanır ve ağlardı şuanda da 13. Dişi geliyor gece 5-6 kere kalkıyoruz
Ogretmennnnn_____ Minigim24 canım ben 7 aylıkken bebeğim tekrar hamile kaldım zaten meme zamanla kesmek zorunda kaldım oda meme destekli uyurdu meme bırakınca bu sefer sarılarak uyumaya alıştık şimdi 1 yaş 15 günlük bebeğim kıyamıyorum ayırmaya ama yavaş yavaş ayırmam gerek bende önerilere baktım şurada 🤗
NmalkoC Minigim24 bende o aylarda sık uyanıyor diye kıyamadım ayırmaya 15 aylıkken ayırdım odasını.5 gün kadar yan tarafında yattım sonra alıştı daha uzun uyumaya başladı ama tabi odasında kamera var tabletten gece boyu ses görüntü acık uyuyorum 2 aydır gece uyandıgında gelip emiyor geri gidip yatıyor sizin oyle bi durumunuz olmadıgı için sıan daha ufak kesinlikle ayırın odasını ama kamera yada telsiz mutlaka kullanın benımkı bazen ağlayarak uyanıyor gelmiyor odasından diş zamanı duymuyorum kameranın sesinden duyup gidiyorım
Minigim24 NmalkoC Kamera aldım sırf bu yüzden evim cok büyük değil odalarımızda dip dibe ama yine de gündüzde gecede uyuduğunda rahat etmek icin aldım. Bir hafta falan memesiz uyutmaya calısıp sonra mı odaya gecirsem diye düşünüyorum ama bilmiyorum
Sevval_59 Minigim24 benim kızımda 8 Ay 1 günlük bnde 6ci ayda ayırcam demiştim ama bazen çok sık uyaniyot ve eşim gece vardiyasında çalışıyor o yüzden geceleri onu orada tek bırakamam taşınma dururumjmda var yaza 1 yasina kadar dursun dedim yanımda taşınınca odasını ayırırım hem oda yaparim diye düşündüm
NmalkoC Minigim24 bence ikisini birden bıraktırmayın cok zorlanırsınız aralarında biraz süre verin benımde dün diş patlattı haftaya atak donemı bitiyor ozaman memeden kesicem 1 ay oldu odasını ayırdıgım
Ayse001 Minigim24 bende beşik küçük geldiği için ayırmıştım🤣 7 aylıktı . Direk aldım orda yatırmaya başladım gerçekten büyüyünce daha zor olur. Ama böyle sık uyansamda daha verimli oluyor uykum. Aman uyanacak diye dönemiyordum bile 🤣ayırın bence oda siz de daha rahat edeceksiniz. Yayıla yayıla yatsın çocuk🤣❤️
Nslhnytgn Minigim24 kızım 1 buçuk yaş olacak hala emiyor ve çok sık uyanıyor ben denedim beceremedim maalesef emzirmeyi bitirince tekrar deneyeceğim