Minigim24 Melek1921 benim çok uyanan bi bebek ya 2 kere uyandığım zaman uykumu alabiliyorum dinç oluyorum ama suan mesela 9 da zorla uyudu ve 3 keredir uyanıyor uyutuyorum 🤦🏻♀️
asiltonunmommysi Minigim24 benim oğlum sıkıntısı yoksa uyuyan varsa hiç uyumayan bir çocuk. 8de uyuturum bazen 12 1 e kadar uyumaz sonrasında 2 saatte bi falan kalkar
Mrvsmt2502 Saafie merhaba gece beslenmesi nasıl kestiniz 7 buçuk aylık kızım 2 kere emiyor bende bıraktırmak istiyorum ama vicdanında rahat etmiyor
Saafie Mrvsmt2502 Uyandıkca emzik verdim, kucağıma aldım sakinleştirdim yatağına koydum. Zor geçti bir kaç gün ama sonrası için iyi oldu ☺️
Mrvsmt2502 Saafie gerçekten acıkmadığını nasıl anladınız peki benimki baya baya emiyor gündüz 5 6 dk emer ama gece 10 15 dk emiyor 😕
thecamellia Minigim24 11 atlıkken ayırdım yanımızdaykeb çok sık uyanırdı odasını ayırdıktan sonra onkadar çok uyanmıyor hatta buralar bazen hiç uyanmıyor uyaznırsada 3 defa en fazla
Hollymolly Minigim24 benim oğlum cok fazla uyanıyor mesela 10Da yattı 3 kere kalktı su ana kadar. Ya memede Ya da kucakta uyumak istiyor. Beşiğini reddedilir aramızda yatmak istiyor falan. Bakalım eğitim vermeye başladım. İnşallah düzen kurarız ya cok yoruldum geçen gece 22 defa kalktı yazık yani ikimize de
Minigim24 Hollymolly aynı biz bu ya, neden böyle çözemiyorum ne yapsam boş uyanma sıklığını azaltamadım uyku eğitimi hakkında iyice bir araştırıp fikir alıp onuda deneyeceğim. Uykusuzluk yorgunluktan direncim düştü, tedaviye başladık 🤦🏻♀️
thecamellia Minigim24 hayır hiç zor olmadı sadece alışana kadar bir süre yanında yattım sonra telsiz aldık zaten beşiğinde uyumaya alışkın yalnızda uyuyabiliyor zor olmadı
oyoyoyyedibeni Minigim24 bana baya zor oldu ama kızım Masallah hic bizi araması hatta diger gün kucagımda bizim odaya girdik aaaa diyo unutmus hemen🤣 cabuk benimsedi
1blog_meselesi Minigim24 ben 6 aylıkken ayırdım canım. Bebiş hemen alışıyor ama önemli olan sizin alışmanız. Her uyandığında kalk git uyut geri git falan
Minigim24 1blog_meselesi odalar yakın gider gelirimde işte acaba korkar mı uyanıncs direk kafasını kaldırıp bana bakıyor mesela sırtım dönükse ağlıyor odasında olmayınca nasıl tepki verir bilmiyorum 🤦🏻♀️
Minigim24 thecamellia çok şükür o zaman, darısı bize diyelim memeyle mi geri dalıyor uykuya sizinlide
Kumpr Minigim24 tam da bugün ilk kez 6 aylık ikizlerimi kendi odalarında yatırmış bir anne olarak yazıyorum 😂 çok heycanlıyız valla ilerleyen saatlerde neler olur bilemiyorum ikisi de çok sık uyanan ve uyandıklarında deli gibi ağlayan bebişler bakalım beklemedeyim 😮💨
Ecrininannesi58 Minigim24 10 ay 14 günlük bu gece ilk ayrı gecemiz o şuan uyuyor ama ben uyuyamıyorum çok saçma ama üzülüyorum başka odada yanlız diye 😔
Maviskiz Benherseydenoncebiranneyim bende ayırmayı düşünüyorsun deprem sonrası tamamen vazgeçtim çocuğum yanımda olsun kafasındayım
Caglaada Benimki 49 aylık. gece bir iki defa uyaniyor yanina istiyor diye eşim Onunla yatıyor ben de kardeşiyle aynı oda da o beşikte ama😀
benaslindayohum Minigim24 6 aylıklen ayırdım sepet beşiğine de talip çıkmıştı çok fazla uyandığı zaman odasında yada adamı salona sepetleyip yanımda yatırıyorum 18 aylık haşa diş zamanı zorlar yanıma alırım