Kızlarr selaamm, nasılsınız? Bebişler nasıl? Her şey yolundadır umarımm 😍
Tecrübeli annelere ufaktan bir sorum olacak 🤭
Bebişlerinizi kaç aylıkken ayırdınız odanızdan, gece çok fazla uyanıpta oda ayıran anneler var mı ?
Beşiğimiz küçük geliyor artık, rahat değil içinde oğlum. Odasında yatırmak istiyorum artık 8 ay 2 günlük olduk bile çok şükür 😍😍
Ama gece çok sık uyanan bir bebek bazen saat başı bazen yarım saatte bir bazen iki saatte bir. Oda ayıran, ayırmayı düşünen fikri olan annelerin yorumlarına talibimmm 😍😍