ONAEA bizde çocuk büyüttük çok biliyorsun bizimkine birşey olmadı olacak olan olur gibi şeyler duyururum sürekli.
Misal 2 yaşından önce 3 T’den Uzak tutuyorum
.
Televizyon, Tablet, telefon.
Ee bizimkiler baktı birşey olmadı,
İlerde kendin bak dersin,
Şimdi bakmayan Bebek çocuk mu var.
Ne kadar uzak tutabilirsem kâr diye davranıyorum sakiniyorum aldığım cevaplar oldukça yorucu