keremsmom1 ya değil mi insan ne yapacağını şaşırıyor, şükür bunun dışında hiç bi kötü şeyini görmedim bana da bebeğime de çok iyi baktı lohusalığımda, hala gelir ilgilenir çok güzel iletişim kurar ama bi o annem lafına acayip gıcık kapıyorum işte 🙇♀️