ONAEA Loğusayken kayınvalidem her şeye karıştığı için, silkeledim küsüp gitti. 😂 Bana yanlış gelen şeylerin yapılmasında uyarırım, anlamıyorlarsa kırarım. Yoksa önüne geçmek mümkün olmuyor. Doğum yaptığım günden beri, (Göğsünü tutsaydı iyiydi, sütün faydalı olmayabilir, çok ağlatma, çok ağlatıyorsun vs.) gibi şeyleri çok duydum. Bazen kırıyorum valla.