Kalbim22 bu sene icerisinde yasadik biz sabah 4.45 di esim gece vardiyasindaydi ben evde cocukla yalnzdim 4.9 siddetinde oldu bide yuksekte oldugumuz icin cok sallanmistik o gunden sonra buyuk korku kaldi bana evde hic yalniz kalamiyorum esim isteyken annemlere gidiyorum allahim kimseye yasatmasin simdi bunlari okuyunca aklimdan cikmiyo😔