Kalbim22 Bennnn Sakarya da oturuyorum sanki her an deprem olucak hissediyorum ve deprem olduğu saatte bidaha olucak sandım gündüz olucak sanıyorum korkuyorum aşırı normal de bu kadar korkmuyordum 10 aylık bebeğim var bir de hamileyim aşırı psikolojimi bozdu ben Sakarya’dayım Gölyaka da oturan akrabam var çok kötü oldum yani