Quadera Hislerinizi çoook iyi anlıyorum emin olun. Şu an içmiyor olması hiç içmeyeceği anlamına gelmez ki.. İştahı etkileyen çok fazla şey var bu tip bir şey olabilir. Emmeye belki yeniden alışır.. ya meme reddi olursa da mama verirsiniz. Meme reddi yaşamak anne için çok zor bir durum ama bu bebeğinizin aç kalacağı anlamına gelmez formül mamalar bunun için var zaten. Ne olur kendinizi böyle üzmeyin. Her şeyden öte bebekler en ufak stresi bile hisseder, sizin üzüntünüzü fark eder ve o da gerilir. Akışına bırakın ya emmiyorsa mama ve ek gıdayla devam edersiniz. Midesine süt ya da mama girmesinden daha önce annesinin mutlu ve huzurlu olmasına ihtiyacı var 🙏🏻