Quadera inan ben de zorlanıyorum eşim ve annem destek olması rağmen, sonuçta bize emanet bebeklerimiz. Biz de 5 aylık olduk. 3,5 aylıkken süt alerjisini ögrendik3 aya kadar ztn gaz sancısı sanıp denemesiyim şey kalmadı sonrası da alerjisi muhabbeti. Diyetimde bebeğimin gazı yine devam etti sürekli yeşillik yememe rağmen, kaşığa hevesli oluyorlar alerjik mamaları kaşıkla vermeye çalış sonra mamayı tanıdığı icin biberon alır diye düşünüyorum cünkü ben öyle alıştırdım. Şimdi eskisinden çok rahatız gaz sancıları hala devam ediyo ama ben besleniyorum en azından enerjim oluyo iyi kötü (5 aylığız su an ¾ haftadır falan mama veriyorum memelerim sütten kesildi bile )