Quadera Annelik çooook zahmetli çok emekli, bazılarımızın ilk zamanları daha zor geçiyor. Biliyorum çok bir faydası olmayacak ama geçecek inanın. Siz onun için her türlü emeği veren, en büyük fedakarlıkları yapan yegane kişisiniz. Ve tabi ki çok iyi bir annesiniz, anlattıklarınıza bir bakın. İştahını etkileyen başka bir sıkıntısı olabilir. Zaten ek gıda dönemi gelmiş iştahsızsa bile illa sevdiği bir şeyler olacak zamanla 🙏🏻 Kızım 3 yaşında alerji iştahsızlık uykusuzluk gırlaydı hepsi. Hala yedirirken bin takla atıyorum ama öyle böyle büyüyorlar bir şekilde. Çok yorgunsunuz biliyorum, ama ne olursa olsun anneliğinizi sorgulayıp kendinize eziyet etmeyin 🙏🏻🌸