Deletedmom_32 bebegm 4bucuk aylik normalde gece uyanmaz dun 3 55 de uyandi 10 15 dk agladi durdu emzirmeye calisiyorm ac degil altina baktm kuru gazi yok ama feryat figan agliyor susturmak cok zordu sonra bi sallandi gibi ev bende uyku sersemiyim ya hani kendm sallaniyorum diyorum 4 bucukda uyudu boyle yatagin icinde uzun uzun bos baktigimi hatirliyorum. Sanki birine bise olmusda yarin haberini alackmsm gbi bi his geldi yattm uyudum sabah gordm deprem olmus Allahm korusun her turlu afetten meleklerimiz hissetmis bizleeri uyandirmis megersem.