eylulkus Ben sanki kendim hissettim 1 buçukta uyandım kızımı emzirdim ve uyuyamadım içimde bir sıkıntı var gibiydi ve deprem saati 04:08 de ağlayarak eşimi kaldırdım çok sallandık korktuk istanbuldayız bu arada
Mevacanimkizim Mufettis_Gadget dedim insan çocuğunu nasıl unutur şakasına tabi insanlık hali o anda herşey olabilir geride 3 çocuk daha olunca ben seni baban aldı sandım dedi 😁
dolunaymomsss Deletedmom_32 depremden 4 dk önce uyandı emzirirken kucağımdayken oldu her şey 🥺 normal de hep 3te uyanirdi
zynpptpknn Deletedmom_32 burda da 5.9 diyorlar ama sanki daha fazlaymış gibi geliyor geçen sene 17 Kasım’da da olmuştu 5.3 şiddetinde bu kadar sarsmamıştı. Artçılar oluyor arada. Hasar gören yerler varmış merkez taraflarında. Bizde bişey yok çok şükür. Allahım bir daha yaşatmasın bu korkuyu.