Kızlar sanki bebeğim hissetti ya birde yeter artık uyu dedim mal gibi kendime kızıyorum uyandığında saat tam 2.yi 8 geçiyordu deprem olana kadar uyumadı yavrum nasıl hissettin ya normalde ayağımda iki üç dakika ya uyurdu gerçekten kendime çok kızıyorum geceden beri vicdan azabı çekiyorum ya 😣