Gly_87 çok şükür iyiyiz psikolojik olarak iyi olmasakta 2 sene önce Elazığ depreminide yaşadık ama bu çok korkunçtu büyük eşyalar hariç her şey devrilmiş bizide ses gürültü sallantı uyandırdı hemen çocuklara sarıldık baktık herkes çıkıyor bizde arabaya geldik karakolda bekliyoruz