Beraninannesii he benmaz cok tanıyorum sızıı sımayen bılmesemde arka mahalemdendınızzzz 🙂 valla bende yalnızdım bebegm uyanmasa duymayacaktım bıle ama zaten ben sonuna denk gelmısım sureklı basım donuyor gıbı oldugundan dolap kapagı seslerını duymasaydım anlamazdım bıle. Allah beterınden korusun ınsallah anneme gıdecem yarın valla bu 2. Kez bebegmle tek yakalanısım bebegm daha cok kucuktu deprem hıssettıgmde bırdesındı ve en korktugum evde tekken yakalanmam. esımde duymamıs hıc oda tuzla tarafta calısıyor.