Mcnkarsel masterana0 nerdesiniz ben istanbukdayım ayaktayım yarım saattir cok sükür bişey hissetmedim olmadı bence
1melek_annesiii masterana0 Kocaeli’deyiz fena sallandık uykudan fırladık Allah’ım bir daha yaşatmasın 🥺🤲
Hannur Mcnkarsel bende 1 saattir ayaktayım avizeye bakmaktan başım ağrıdı inşaallah uyucam istanbulda şuan hiç olmadı 1 kere hissedildi o da çok şiddetliydi zaten
motheroftwoangels Depremden sonraki psikolojiyle hissediyorsunuz sakın kalmaya çalışın korkuyla uyandiginiz için öyle hissediyorsunuz
masterana0 motheroftwoangels birisi yazdı 4.7 oldu diye ama anlamadım sakin olmaya çalışıyorum olmuyor.
motheroftwoangels masterana0 biliyorum anlıyorum tabiki insan korkuyor şuan nasılsıniz iyi misiniz sakinlestiniz mi Abimde İstanbulda aradım ne depremi diyor haberleri bile yok bu erkekler gamsız valla
Azra41 glcn1990 ay bende tam kızımı emzirdim besige koydum salliyordum o arada daldım beşik sallandı baya hemen kucağıma aldım kızımı okumaya başladım dua sabah 10 a kadar kucağımdaydi kizcem besige koyamadım korkudan 🥺
ikitosbikannesi 1melek_annesiii Bende oturuyorum eşim vardiyada oğlum çok korktu tam ayaktayken tekrar salladığı için anladım belki siz hissetmediniz