Saafie sakaryadayım öyle hissettim ki o panik, korku, çaresizlik çok çok kötüydü çocuğu kapıp nasıl çıktığımı hatırlamıyorum o yatağın, avizenin sallanışı, bağırışlar aklımdan çıkmıyor ağlamaktan içim dışıma çıktı. Panik atak krizi geçirdim zaten dışarda hele bir de uykuda yakalanmak en kötüsüydü hep söylerdim en çok korktuğun şey 1 deprem 2 uykuda yakalanmak diye uzun süre toparlayabileceğimi düşünmüyorum.