OptimusPrime Saafie Bizim odada uyuyorlardı çocuklar. 🥺 Gerçekten 3-4 defa tak tak sesine kalktım eşyalar vurdu birbirine. 6 şiddetinde olmuş. Haberlere bakan var mı? Düzcede binalar yıkılmıştır kesin..
Rozerinn Saafie evet çok kötüydü baya baya beşik gibi gibi hissettik bizim gardrobun kapısı bile açıldı korkudan donup kalmıştım
Saafie Rozerinn kizannesi06 BuseCan alintugce34 Ali23asaf Deletedmom_58 Denizanasi92 ZMM90912018 Zlm Rabbim bir daha yaşatmasın 🤲🏻 geçmiş olsun hepimize
kizannesi06 Saafie tekrardan olur diye çok korkuyorum uyuyamıyorum Ankara’da çok büyük hissetti gözüm öyle avizede
Efeveannesi kizannesi06 bende yaa eşim uyudu ben uyuyamıyorum çocukla ikisinin arasında bı ona bı ona bide avize bakıp duruyorum
kizannesi06 Efeveannesi aynı eşim.uyudu dedim ona hatta nasıl uyuyabiliyorsun korkmadan annelik işte hemen hemen evladıni yuvani eşini dusunuyorsun ikiside uyuyo ben öyle avizede takılı kaldım
Emine003 muhendisanne1 merkez mi canım ben ilçesindeyim bilmiyorum uyaniktim da sadece içerden kapı sesi geldi gıcırtı olunca kalktım baktım kapı biraz kapanır gibi olmuş Allah korusun hırsız mi ki dedim sonradan düşündüm demekki depremmiş
Efeveannesi kizannesi06 aynen kesinlikle çok kırıldım ama ya hani daha 10 aylık bebeğimiz sıra sıra uyuabilirdik onu bekliyebilirdik ne bileyim 😔
Minikbirkalp kizannesi06 benim de eşim kalktı babasını falan aradı sigara içti yattı uyuyor bende yatağın kenarında uzanıyorum annemler de bendeydi Allah’tan çocuklarıma bakıp duruyorum 🥺
alintugce34 Saafie Gebze’deyiz yatağı sallıyor biri sandım affaladım eşime çocuğu verdım dırek eşya koydum çantaya yanımda yatırıyorum suan hayat bu bellı mi olur daha büyüğü gelır ona ulaşmam evın ıcınde
Minikbirkalp Elifffinnn10 kayınvalidemler de başakşehirde kayınpederim dışında kimse hissetmedi hala uyuyorlar 🙄 12. Kat birde nasıl hissedilmez ben Bağcılar’da oturuyorum 3 kat dolap kapakları zangır zangır titriyordu ne garip hissetmemeleri 😱
Elifffinnn10 Minikbirkalp evet üst katta hissetmemeleri baya garip benim arkadaşımda uyuyormuş oda üst katlarda oda bisey hissetmemiş uykuları baya derin heralde 😁 benim annem uykusundan uyanmış deprem olurken
motheroftwoangels Saafie geçmiş olsun canım Allahım korusun herkesi inşallah can kaybı olmamıştır 😔 Abimde İstanbulda annem bugün cNjm sıkılıyor deyip duruyordu. Allah yaşatmasın o sesleri birdaha duymak dahi istemiyorum 😔😔