Elisa34 OptimusPrime aslında iki üç kere kalktım emzirdim kızımı ama bişey hissetmedim teli de elime almadım sabah gördüm iyi ki hissetmedim
Nedenneden Saafie Bende Kocaelideyim kızımla beraber uyuyoruz hiç duymadım ya yorgunluktan sadece kızın sesine uyanabiliyorum sanırım evdekiler fırlamış yataktan baya hissetmiş ler ama biz hiç iyi ki öyle olmuş kızı nereye sokucağımı şaşırırdım çok korkardım heralde duymadan atlattık şükür
esra91 Saafie Bursadayım uyurken hissettim 10. katta oturuyorum resmen yatak sallandı direk oğlumun odasına fırladım onu kucağıma aldım çok korktum
35lavanta Depremi yaşayan bütün arkadaşlarıma geçmiş olsun rabbim beterinden korusun ben izmir depremini bebeğinmle tek başıma yaşadım o korku çarasizlik nasıldır çok iyi bilirim hepimiz allaha emanet olalım kalbim sizinle 🌸❤️
Birannisbirbebis Saafie istanbul depremi fena hissetti bebeğimi emziriyordum önce bi hafiften başladı sonra arttı rabbim daha beterlerinden korusun
Birannisbirbebis Misssitare evet yavaş başladı hızlıya döndü daha da hızlanıcak diye aklım çıktı annelik böyleymiş aklımda sadece bebeğime zarar gelmesin diye dua etmek vardı hep ona dua ettim allah yavrularımızı sevdiklerimizi bize bağışlasın 🤲🏻