Şu uygulamada en rahatsız olduğum şey bu durum sanırım. İnsanların alanına saygı duymamak. Mesela faiz ile ilgili postlarda inancı gereği kredi çekmeyen insanlara dalga geçercesine yorum yapma hakkını, burdaki kullanıcılara kim veriyor merak ediyorum. Ya da alkolle yılbaşı ile ilgili postlara hakaret içeren yorum yapma hakkını kim veriyor? Nerde İslam inancındaki tatlı dil ya da nerde çağdaş olmak ve düşünce, inanç özgürlüğü. Burasını bazen Türkiye’nin özeti olarak görüyorum. Kesinlikle tesettürlü olmak ve tesettürlü olmamak da bunlardan biri. Bırakalım artık bu tartışmaları.