DerinTuana biraslanmiyavdedi bu aralar iyice bu tarz gerginlikler olmaya basladı🌸Barı bu konuda dayanısma içinde olalım🌸
Ruzgarsmom1 DerinTuana haklısınız evet ama dün bi arkadaşımız 5 yaşındaki gorumcesini şikayet ediyodu bence saçma oluyo
[silindi] DerinTuana bide geniş yaftalamasi var. Kendi ideolojilerine ters bir görüş savununca genişsiniz diyorlar 🤷♀️
DerinTuana [silindi] en sinir oldugum sey yada tam tersi “yobazsın” eee bunu simdi soylemenın kıme be faydası oldu?Kime neyi ispatladık ahsjssj sinirlerim bozuluyor artık🙈
[silindi] DerinTuana aynen öyle kimsenin kafasına kimse karışamaz. Ben nasil yobaz demiyorsam onlar da geniş dememeli. Herkes işine baksın. Bu tür postlar da burda açılmasın.
Ruzgarsmom1 DerinTuana ilginç bi durum happy momda bu tarz kaynana elti görümce postları hemen kaldırılıyo mesela
DerinTuana Arkadaslar ben kısa bir süre izninizi rica edecegim,umarım tartısmaların olmadıgı sadece sonuc alabilecegimiz bir post olur.Herkese sevgilier🌸
DerinTuana KonudanBagimsiz kimisi basörtülülere laf ediyor,kimisi basörtüsüzlere…Özellıkle su son zamanlarda bütün postlar bu sekılde ilerliyor.Herkes birbirinin üzerinden göcde gösterisi yapmaya basladı.
tineanigra DerinTuana o kadar haklısın ki.. midesi geniş ve yobaz yaftalamalarından gına geldi artık.