DerinTuana Deletedmom_41 burada herkes bir seyleri anlayabilecek bir zekaya sahip.Bende yeri gelıyor bir seylerden pişmanlık duyuyorum düzgün bir sekılde pişmanlıgımı dile getiriyorum.Bu bende yada yapacak kişiden bir seyler goturmez aksine yüceltir.
KonudanBagimsiz DerinTuana Gereksiz işler.Yalnız şunu farkediyorum birileri özellikle her din postunda din alimi modelinde takılıyor farketmemek mümkün değil zaten anlatabiliyorumdur umarım.Hiç samimi bulmuyorum bu şahısları kaldı ki verdikleri ‘bak kardeşim’ ile başlayan tüm cevapları eksik ve yanlış bilgilerle dolu😊Bir kaç kez düzeltme yaptım aslında ama tabi ki kendileri neyse…Umarım biter bu tartışmalar.Körükleyen yönlendiren kişiler zaten kendini belli ediyor.Bunlar hep dinini bireysel yaşayamayıp zippeli zuppalı cemaatlerin peşinden giden olayı çoook yanlış anlamış insanlar.Allah akıl fikir versin…
[silindi] KonudanBagimsiz birileri özellikle her din postunda din alimi modelinde takılıyor KonudanBagimsiz bak kardeşim’ ile başlayan tüm cevapları eksik ve yanlış bilgilerle dolu KonudanBagimsiz ediyor.Bunlar hep dinini bireysel yaşayamayıp zippeli zuppalı cemaatlerin peşinden Hepsine katılıyorum
DerinTuana KonudanBagimsiz her cümlene katılıyorum.Hayat sadece siyah yada beyazdan olusmuyor.Ben en müslümanım ben en seküleriö yorumları gercekten insanların sinir uclarına dokunmaya basladı artık.En azından ben bu ego tatminlerini görmek istemıyorum.Destek ğçin tesekkurler ♥️🌸
NuruKelam DerinTuana Özür dileyeceğim bir şey olsaydı bunu direkt yazardım sadece kötü hissettim özür dileyecek kadarlık bir şey olduğunu düşünmüyorum. Sana da iyi günler inşallah istediğin olur güzelim tesettürde böyle malzeme olmaz. 🌸
DerinTuana Gryffindor evet cok yakın zamanda yılbası postlarında bu tarz olayları gormeye baslayacagız ne yazık kı.Gercekten bu zamanlarda forma girmek istemıyorum.Umarım talebımız sonuc alır.
LaMamaDellaCicala DerinTuana soylesinler yılbaşında soyleyeceklerini bosverin adamlar dibine kadar yasiyorlar dinlerini kulturlerini hic tartistiklarini gormesim her pazar imrenerek bakiyorum evimin karsisindaki kiliseye gidenlere (dinlerine degil kimse yanlis anlamasin tum dinlere ayni mesafedeyim ) bizim daha firin firin ekmek yememiz gerek😂( gerci bu cumleyi kurdum hapse girmeyeyim havaalaninda)bunlar gibi olmak icin…o yuzden uc bes dindarla bitmiyor bu iş…turbani degil ulkedeki acligi yoksullugu dayatilan sukurculugu cocuklarimizin gelecegini konusalim kim ilgileniyorsa bunca tartismadan sonra mudahele eder umarim hos ben gecenlerde hacamata karsi ciktim die uyari verdiler😳belki bu konularlada ilgilenirler
KonudanBagimsiz NuruKelam Girmemek lazım böyle toplara çok net söylüyorum öyle net ifadelere denk geliyorum ki bunun adı ‘şirk’ dir.Kaynağı belli olmayan hadisler.Sahih olmayanlar vs vs uzun uzun yazmayacağım.Tek bir rehber var anlayarak okuyabilene,ona uymayan hiçbir kelamı Peygamberimiz cümle içinde dahi kullanmaz.Din de akıl işidir aslında akledebilene tabi ki.
Gmznr2909 DerinTuana ay böyle konular beni de çok sıkıyor kime ne işten takar allahla onun arasında istemeyen takmaz yine Allah’a onun arasında. Kimse kimseden açık diye ve ya kapalı diye üstün değil.. önemli olan kalp temizliği. Nefret ediyorum giyim kuşam konularından.
KonudanBagimsiz DerinTuana Haklısın ne olursa olsun insanlar hadlerini ne konuşup ne konuşmayacağını yani özetle sınırlarını bilmeli.Saygı başka bir şey…
Gmznr2909 DerinTuana ama ben bu tesettür konusundan ziyade buradaki cinsellik bölümüne sinir oluyorum hele de ikide birde kocam beni durtmuyor diye post açanlara biraz mahremiyet ya cümle aleme duruyurmanin ne anlamı var asıl şu cinsellik konusu kaldırılsın
NuruKelam KonudanBagimsiz Bazen bazı konular o net rehberde yazmaz ama bu durumda kişi hangisinin doğru olduğunu veya ne yapması gerektiğini nereden anlayacak?
calikusuu DerinTuana Son zamanlarda okuduğum en haklı post. Kadının örtüsünden, eteğinden, bikinisinden kime ne? İnsanları özellikle de kadınları yargılayan, yaftalayan, sınıflandıran yorumlar yapanların hemcinsim olmasından utanıyorum.
DerinTuana calikusuu 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Bende aynı sekılde düsünüyorum.En azından bu platformda bu konudan arınalım.Tesekkurler desteginiz için♥️
DerinTuana NuruKelam size soran olursa siz anlatırsınız.Ama burada sormayan insanlara bir sey dikte etmek hos olmuyor.
KonudanBagimsiz NuruKelam Aklını kullanacak.Benim dinimin temeli bu çünkü.’Şüphesiz ki düşünebilenler için’ kalıbı boş yere kullanılmadı.Örnek vereyim ; deve sidiğinin içilmesi gerektiğine dair bir hadis olduğu söyleniyor…Bu hakarettir benim dinimin Peygamberine hakarettir.Zor değil yani ayrımını yapmak aslında.