Laydaren öncelikle çok çok geçmiş olsun Ben 3 yıl arayla 2 defa geçirdim ilk gecirdiğimde daha evli değildim tedaviye 4.gün başlamıştım bir ay içinde iyileşmiştim ikincisindede 36 haftalık hamileyken geçirdim artık psikolojik olarak çökmüş durumdaydım nörolog hamile olduğum için kortizon tedavisine başlamıyodu doktorumda daha erken diyip doğuma almıyodu çok zor günler yaşamıştım sonradan benim ısrarlarımla doğuma alındım felçli halime doğuma girdim ama bu seferki çok kötüydü berbattı ağrım vardı uyuyamıyodum konuşamıyodum sürekli ağlıyodum velhasıl 8.günde anca tedaviye başlamıştım ama iyileşmesi uzun sürdü 5 ayda anca düzeldi
Ama çok çok dikkat etmen lazım kortizonlar fazlaca ödem yapıyo ve o ödemi atmak çok zor oluyo kesinlikle hiç tuz kullanmaman lazım sıfır tuz bir gıdım bile ve bol su iç ben sütüm olsun diye diye bunlara dikkat etmedim şimdi fil gibi oldum 😂 ödemi atamıyorum