Aylizinannesi54 Ben de ilk günler hep ağlamıştım🥹 İnan korkulacak bir şey yok. Benim de tat duyum gitmişti, yazdım hatta ben çaydan yandı da dilim öyle gitti sanmıştım. Kortizondan çok kısa bir süre sonra tat alma duyusu geri geliyor. Bu saydıkların hepsi normal olağan süreçleri. Göz damlanı ihmal etme, ilaçlarını kullan, masajını yap, ilaçlarını kullanırken şeker ve tuz tüketme. Kortizon yanında bazı doktorlar yazmıyormuş, sen mutlaka mide koruyucusu da iste. Hemen pat grip gibi geçecek diye düşünme, 2-3 haftada bile iyileşen var. Herhangi bir sağlık sorunu olduğu için de olmadı, o konuda da endişe etme. Seni çok iyi anlıyorum şuan, ne zaman istersen yaz 🥰