Laydaren merhaba bende 2 yıldır yüzümde bi tuhafluk hissediyorum sanki sag burun deligim daha şiş sağ gözüm bulanık sulanır sağ agız kenarım aşagıya kaymış gibi hissediyorum biryere dikkatli baktıgımda sanki daha belirginleşiyor aynaya bakınca çok farkedilmiyor ama çok rahatsız hissettiriyo. 3 yıl evvel agır stres altında kaldım şimdi yazıları okuyunca anladım sanırım felç geçirmişim bende