Birkaç güne geçiyor merak etmeyin, yuzunuzun uyuşuk tarafına hafif sıcak su torbası, sıcak havlu vs ve sakız çiğnemek önermişlerdi. O kortizonlu ilacı da kullanırken tuzlu şeyler asla yemeyin dendi. Bir de yuzunuze egzersiz iyi geliyor, youtube de videoları var, geçmiş olsun